Thursday, October 9, 2008

lughawe

soms leef ek op 'n lughawe

met bondels mense meestal een een en alleen
meestal haastig besig om iewers te wag
meestal aangenaam oorbluf wanneer
iemand skielik groet meestal moeg.

dis 'n mengsel verwondering waar
elkeen dink almal kyk
waar die meeste voorgee dat hulle
hieraan gewoond is en waar
nie een van ons regtig wil wees nie.

ek's 'n optimis, glimlag die mollige meisie
by die ronde tafel terwyl sy 'n ysie in haar witwyn plons.
ek's suksesvol, kredietkaartkrabbel die club owner
met die aanhangers om die tafel langs my.
ek's hartseer, lees die vrou met die bril in haar
rooi boek oorkant my.
hierdie is my wereld en hier is ek koning,
dink die ou in die hoek terwyl hy stil wens
sy vlug is delayed, die vlug na die duur flat
met die koue vloere en die harde mure en die
great view.

No comments: